24. maaliskuuta 2016

10 faktaa minusta-haaste


Sain 10 faktaa minusta-haasteen Sarin kotona blogista, kiitos Sari! :)
Haasteessa on tarkoitus kertoa 10 sekalaista asiaa minusta, mikä minua ihmetyttää tai ihan mitä mieleeni juolahtaa.

1. Aamuni alkaa aina kahvilla ja kahdella ruisleivällä, joissa on rasvalevitettä, juustoa, salaattia ja tomaattia.

2. Olen jäänyt koukkuun Peaky Blinders sarjaan, joka tulee perjantai-iltaisin.

3. Olen kärsinyt migreeneistä ja päänsäryistä päiväkoti-ikäisestä asti. Välillä oli parempi kausi, nyt viime vuodet ovat olleet pahempia.

4. Viime vuosina olen innostunut Tukholman risteilyistä. Me aina joskus käydään. Ne ovat ihania minilomia. :)

5. Minulla on yksi sisko, jonka kanssa olen läheinen, vaikkei aina soiteltaisikaan.

6. Nuorena haaveilin elämästä ulkomailla, ja asuinkin jonkun aikaa poissa Suomesta. Nykyään olen tyytyväinen rauhalliseen elämääni täällä.

7. Lempiruokaani on intialainen, jota en nykyään uskalla syödä ruusufinnin takia. Ruusufinni kun ärtyy mausteista.

8. Olen ihan pienestä pitäen rakastanut kissoja!

9. Pelkään rottia.

10. Olen teini-ikäisestä asti käyttänyt The Body Shopin kosmetiikkaa, ja ulkomailla käydessä vierailen aina paikallisessa liikkeessä. Hauskaa, miten liikkeet ovat kaikkialla samanlaisia!

Tässä oli minun faktani. Haastan seuraavat blogit mukaan:

Vaahteran katveessa

Vihreän mökin valtias

Tassulinna

Ohje: Linkkaa kirjoitukseni blogiisi ja kerro sitten 10 kiinnostavaa,
kummallista tai mitä vain mieleenjuolahtavaa faktaa itsestäsi.

16 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta :) Katsotaan kuka meiltä vastaisi ;)Aamulla on hyvä olla rutiini aamupalassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olkaa hyvä! Jännityksellä odotan teidän vastauksia :) Juu olen hyväksi havainnut tämän aamupalarutiinin. :)

      Poista
  2. Kivoja faktoja. Täälläkin alkaa aamu kahvilla, mutta leivän sijasta on puuroa, aina. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Puuro on myös hyvää, sitä tulee syötyä usein illalla :)

      Poista
  3. Tää oli kiva haaste. Vois tehä joskus vaikka lisää.

    VastaaPoista
  4. Kiitos haasteesta. Vastauksia mietitty jo. Kissat ne ovat suloistuttaneet minunkin elämää pienestä pitäen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä! Kiva lukea sitten sun faktoja :) Kissat on niin ihania <3

      Poista
  5. Aamu alkaa kahvilla mullakin mutta sen lisukkeet vaihtelee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kahvi on kyllä ihan välttämätön. Ilman sitä ei päivä käynnisty :)

      Poista
  6. Kiva, kun otit haasteen vastaan!
    Olipas mukava lukea juttujasi.
    Minullakin on yksi sisko.
    Nyt jälkikäteen tulee paljon asioita, joita olisin voinut lisäksi kirjoittaa.
    Haasteet on mukava piristys arkeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli kiva haaste, kiitos! :) Ja kiva, että oli mukava lukea.
      Siskot on tärkeitä! <3
      Mullekin on tullut monia juttuja mieleen, joita olisi voinut kirjoittaa. Ja totta, on haasteet piristäviä! :)

      Poista
  7. Mä tulin lukumaratonille. :) Vihdoin ehdin taas istahtaa ja sukeltaa lempiblogieni maailmaan. :) Oli mukava lukea vastauksesi. Mulla on ollut migreeni kouluiästä lähtien ja se tuntuu olevan melkein kaikilla lähisukulaisilla. Kurja kaveri, mutta onneksi nykyisin vähän mukavammin aisoissa pysyvää sorttia kuin aikaisemmin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin tykkään lukea blogeja :) Ja kiva kuulla, että tätä oli mukava lukea. Migreeni on kurja kaveri. Toisaalta en osaa kuvitella elämää ilman sitä, kun se on ollut mulla aina. Tosi hienoa kuulla, että se pysyy sulla nykyisin aisoissa! Minäkin jaksan uskoa, että se vielä helpottaa myös mulla :)

      Poista
    2. Kyllä se vielä joskus. Ihan varmasti. <3

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)