lauantai 27. kesäkuuta 2015

Skipataan Joulu - Christmas With The Kranks



Tänään illalla oli hyvää aikaa katsella elokuva, ja valitsin joululeffan "Skipataan Joulu". Se on vuonna 2004 valmistunut komedia. Elokuvan päähenkilöt ovat Luther ja Nora Krank, joiden tytär Blair lähtee juuri ennen joulua pois kotoa maailmalle, eikä aio tulla jouluksi kotiin. Pariskunta päättääkin viettää joulun loistoristeilyllä, skipata ihan koko joulun, hyväntekeväisyyteen osallistumista myöten. Tästä koko pariskunnan naapurusto närkästyy ja ärsyyntyy. Ja loppujen lopuksi Blair ilmoittaa, että tuleekin jouluksi kotiin, vain 12 tuntia ennen kotiin saapumistaan. Mutta Krankeilla ei olla varauduttu muuhun kuin siihen loistoristeilylle lähtemiseen... Joten miten sen joulun käy?

Tykkään hurjasti tästä elokuvasta. Tässä on ihanaa joulun tunnelmaa, ja hyväntuulisuutta, sekä tässä saa myös nauraa. Suosittelen lämpöisesti joulutunnelman nostattamiseen!. Minulle on tyypillistä, että katselen jouluelokuvia aina silloin tällöin kesällä ja syksyllä, kun haaveilen joulusta. Minulla ei ole montaa jouluelokuvaa, mutta suunnitelmissa on ostaa jokunen lisää tänä vuonna. Olen vähän googlaillut, että mitä kannattaisi ostaa. Jouluelokuvia on paljon, joten vinkkejä otetaan vastaan! :) Tällä hetkellä omistan myös leffat the Holiday ja Love actually, ja tuosta Holidaysta pidän ihan älyttömän paljon. Olen katsonut sen joka vuosi jo monen vuoden ajan!

Mutta jos nyt palataan tähän hetkeen, niin kesähän nyt on, ja ulkona on upean vihreää, eikä edes sada. Ja sitten vielä vähän lisää tästä hetkestä, nimittäin KIPULAASTARISTA. Se tehoaa! Minä voin ihan rehellisesti sanoa, että kivut ovat helpottaneet. Eikä minulla ole enää mitään sivuoireita laastarista, siis pahoinvointia tai yhtään mitään. Minä voin kaikin tavoin paremmin. Tänään en ole ollut kovin väsynytkään. Joten kaikki vaikuttaa paljon paremmalta. Ruoho vihreämmältä.  Kukkaset värikkäämmiltä.

Toivottavasti sinunkin lauantai sujuu hyvin. Pysythän kuulolla, lähi päivinä kerron, miten taltutin aikuisiän aknen!


2 kommenttia:

Ilahdun kommentistasi :)